1. آیا برای خرید حتما باید عضو پلازا مد باشیم؟
برای ارائه سرویس بهتر و مدیریت سفارشها، کاربران باید حتما عضو شده باشند. بدین ترتیب فرآید خرید و ارسال کالای خریداری شده به کاربر آسانتر خواهد شد و شما نیز میتوانید فرآیند ارسال محصول را پیگیری کنید.
2. شیوه اطلاع رسانی در مورد وضعیت سفارش به چه شکل انجام میشود؟
بعد از به ثبت رساندن سفارش در پلازا مد، بلافاصله پیامکی مبنی بر شماره سفارش به خریدار همراه با مبلغ فاکتور ارسال خواهد شد. همچنین تیم پلازا مد بعد از ارسال سفارش پیامکی را به خریدار ارسال خواهد کرد.
3. امکان لغو کردن سفارش وجود دارد؟
بله، اگر در خرید خود تردیدی داشته باشید میتوانید قبل از ارسال با تیم پلازا مد تماس داشته و سفارش خود را قبل از ارسال لغو کنید. اگر در سفارش خود نیاز به تغییر حس کردید نیز میتوانید با تماس، تغییرات مد نظر خود را در سفارش اعمال کنید.
4. برای پیگیری سفارش حتما باید با پلازا مد تماس بگیرید؟
خیر، نیازی به انجام اینکار نیست. فرآیند ثبت سفارش و ارسال کالا به مدت زمان خاصی نیاز دارد. بعد از انجام فرآیند اداری مد نظر کالا ارسال شده و خریدار از طریق پیامک از وضعیت فعلی سفارش خود آگاه خواهد شد. اگر تاخیری در زمان ارسال سفارش شما وجود داشت میتوانید مشکلات خود را از طریق فرم تماس با ما، با تیم پلازا مد در میان بگذارید.
5. امکان ثبت سفارش به صورت حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر تیم پلازا مد صرفا به صورت اینترنتی به شما عزیزان سرویس دهی خواهد کرد. تمام تلاش تیم پلازا مد، ارائه سرویس مطلوب از طریق بستر اینترنت برای کاربران است.
6. آیا در تعداد خرید محدودیتی وجود دارد؟
در تعداد خرید محدودیتی وجود ندارد اما اگر از هر محصول تعداد بیش از دوازده عدد را مد نظر دارید بهتر است که قبل از ثبت سفارش با کارشناسان پلازا مد تماس بگیرید.
7. چگونه مبلغ سفارش خود را پرداخت کنیم؟
شما میتوانید بعد از انتخاب محصولات مورد نظر خود، ملبغ سفارش را به صورت آنلاین از طریق درگاه امن زرینپال پرداخت کنید. همچنین برای جلب رضایت بیشتر مشتریان عزیز، امکان پرداخت در محل نیز وجود دارد.
8. در صورت پرداخت ناموفق اینترنتی و کم شدن مبلغ از حساب باید چه کاری انجام داد؟
گاهی به خاطر وجود مشکلات در شبکه بانکی و قطع ارتباط ممکن است تراکنش مالی به درستی انجام نشود. مبلغ از حساب شما کسر اما تراکنش به درستی انجام نشده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است حداکثر 72 ساعت تا بازگشت مبلغ مورد نظر به حساب خودتان صبر کنید. در غیر این صورت با تمام با بانک عامل پرداخت میتوانید به راحتی مغایرت در پرداخت را اعلام کرده و مبلغ مورد نظر خود را باز پس گیرید.
9. هزینه ارسال به چه شکل محاسبه میشود؟
هزینه ارسال سفارش، بر اساس شرایط مختلف متفاوت خواهد بود که به اطلاع کاربر خواهد رسید. سفارشهای بالای یک میلیون ریال (صد هزار تومان) به صورت رایگان ارسال خواهند شد.
10. گارانتی محصولات به شکل است؟
بر اساس شرایط و ضوابط فروشگاه پلازا مد، امکان تعویض کالا که بسته ارسالی آن باز شده باشد تا 48 ساعت وجود دارد. در صورت باز نشدن بسته ارسال، گارانتی محصول تا هفت روز خواهد بود.
11. آیا قیمت محصولات فروشگاه بهروز است؟
بله، قیمت تمامی محصولات موجود در فروشگاه به صورت منظم بهروز میشوند.